Sztuka kilka inspiracji

...


Coraz bardziej popularny art branding to wszelkie rodzaju działania, które wiążą się z promowaniem marki poprzez sztukę. Ten trend jest coraz bardziej popularny w kancelariach prawnych, które coraz chętniej sięgają po dzieła mniej i bardziej znanych artystów. Choć pierwotnie, sztuka wykorzystywana była głównie jako element dekoracyjny, dziś kancelarie korzystają z niej dużo bardziej użytkowo, np. budując wokół prac artystów komunikację wizualną na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych. Ale sztukę w kancelarii można wykorzystać na wiele sposobów.

Dla jednego z naszych klientów realizujemy długofalowy projekt Employer Branding, w ramach którego zaprojektowaliśmy szereg działań integrujących zespół wokół firmy. Jedną z aktywności były warsztaty ze sztuką, zorganizowane w jeden z wyjątkowych ciepłych, lipcowych wieczorów w plenerze.

Pod opieką artysty plastyka, każdy z uczestników otrzymał garść inspiracji, i mógł stworzyć co mu w duszy zagra. Oprócz tego, pracownicy stworzyli 1 wspólny obraz, wyrażający markę, a także wzięli udział w zabawie w której każdy malował przez 10minut płótno każdego z malarzy.

Następnie była mini-wystawa prac, podczas której każdy opowiadał o stworzonej przez siebie pracy, a aktualnie pracujemy nad koncepcją dalszego wykorzystania obrazów w działaniach CSR, nie możemy (i nie chcemy zdradzać szczegółów).

Ten projekt natchnął także nas do warsztatu kreatywnego przy sztalugach – poza wyjątkowymi pracami, na które aktualnie szukamy miejsca w naszym biurze, powstało w naszych głowach kilka pomysłów na nowe kampanie – stay tunned.

Obraz „Powietrze”, który stanowi ilustrację niniejszego wpisu namalowała Kamila Lewandowska. Podobno równie dobrze prezentuje się w pionie, co w poziomie, a inspiracją były ulubione kolory, które udało się wybrać spośród dostępnych farb.

Chętnie podzielimy się pomysłami i doświadczeniami na Employer Branding w kancelarii prawnej czy Art Branding dla prawników, zachęcamy do kontaktu – napisz do nas i zróbmy razem coś wyjątkowego!


wstecz






czytaj inne



Alternative Text

Kamila
Lewandowska

e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

o nas
Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom”

Konferencja

Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom


Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]

czytaj więcej
II Konferencja „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej

Konferencja

„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej – II edycja


Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]

czytaj więcej

Książka

„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”


Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

czytaj więcej