Sztuka kilka inspiracji

Coraz bardziej popularny art branding to wszelkie rodzaju działania, które wiążą się z promowaniem marki poprzez sztukę. Ten trend jest coraz bardziej popularny w kancelariach prawnych, które coraz chętniej sięgają po dzieła mniej i bardziej znanych artystów. Choć pierwotnie, sztuka wykorzystywana była głównie jako element dekoracyjny, dziś kancelarie korzystają z niej dużo bardziej użytkowo, np. budując wokół prac artystów komunikację wizualną na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych. Ale sztukę w kancelarii można wykorzystać na wiele sposobów.
Dla jednego z naszych klientów realizujemy długofalowy projekt Employer Branding, w ramach którego zaprojektowaliśmy szereg działań integrujących zespół wokół firmy. Jedną z aktywności były warsztaty ze sztuką, zorganizowane w jeden z wyjątkowych ciepłych, lipcowych wieczorów w plenerze.
Pod opieką artysty plastyka, każdy z uczestników otrzymał garść inspiracji, i mógł stworzyć co mu w duszy zagra. Oprócz tego, pracownicy stworzyli 1 wspólny obraz, wyrażający markę, a także wzięli udział w zabawie w której każdy malował przez 10minut płótno każdego z malarzy.
Następnie była mini-wystawa prac, podczas której każdy opowiadał o stworzonej przez siebie pracy, a aktualnie pracujemy nad koncepcją dalszego wykorzystania obrazów w działaniach CSR, nie możemy (i nie chcemy zdradzać szczegółów).
Ten projekt natchnął także nas do warsztatu kreatywnego przy sztalugach – poza wyjątkowymi pracami, na które aktualnie szukamy miejsca w naszym biurze, powstało w naszych głowach kilka pomysłów na nowe kampanie – stay tunned.
Obraz „Powietrze”, który stanowi ilustrację niniejszego wpisu namalowała Kamila Lewandowska. Podobno równie dobrze prezentuje się w pionie, co w poziomie, a inspiracją były ulubione kolory, które udało się wybrać spośród dostępnych farb.
Chętnie podzielimy się pomysłami i doświadczeniami na Employer Branding w kancelarii prawnej czy Art Branding dla prawników, zachęcamy do kontaktu – napisz do nas i zróbmy razem coś wyjątkowego!
wstecz
czytaj inne

Grupy
docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnikDlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]
czytaj więcej
Radca
prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]
czytaj więcej
SZKOLENIE:
Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]
czytaj więcej