Konferencja Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom
Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w 2024 r.
Podczas wydarzenia będzie można posłuchać także wystąpień na temat:
- rozwiązań IT usprawniających pracę;
- podpisu elektronicznego;
- obiegu i archiwizacji dokumentów;
- organizacji pracy i komunikacji;
- sztucznej inteligencji;
- outsourcingu procesów prawnych;
- obsługi klienta i zarządzania relacjami;
- ochrony danych osobowych.
Konferencja skierowane jest do przedstawicieli kancelarii prawnych z całej Polski. To dobra okazja, aby zgłębić tematykę innowacji technologicznych w branży.
Zachęcamy do udziału i rejestracji!
wstecz
czytaj inne
Konferencja
Legal technology – innowacje dedykowane prawnikomJuż 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]
czytaj więcejKonferencja
„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i Kamili Lewandowskiej – II edycjaDr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]
czytaj więcejKsiążka
„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.
czytaj więcej