SZKOLENIE: Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!

...


DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest:

  • prawnikom: aplikantom, adwokatom, radcom prawnym, notariuszom, doradcom podatkowym,
  • osobom, które są na etapie tworzenia kancelarii oraz chcą uporządkować schemat pracy,
  • osobom, które chcą opanować narzędzia Google pomocne w organizacji pracy oraz zwiększające jej efektywność.

Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. 

Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe.

FORMUŁA KURSU

Kurs składa się z pięciu 3-godzinnych spotkań online. Łącznie zaplanowanych jest 15 godzin zegarowych. Podczas zajęć skupimy się na ćwiczeniach praktycznych, ale też wprowadzimy teoretyczne podstawy poszczególnych zagadnień. 

Z uwagi na warsztatowy charakter szkolenia, liczba dostępnych miejsc jest ograniczona.

Aby wziąć udział w kursie, należy posiadać lub założyć konto na Google. W razie jakichkolwiek trudności lub pytań, służymy pomocą. 

TERMINY SPOTKAŃ

Lp.TerminGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaPrzerwa
131.05.2023 r. – środa17:3020:3010-15 min.
27.06.2023 r. – środa17:3020:3010-15 min.
314.06.2023 r. – środa17:3020:3010-15 min.
421.06.2023 r. – środa17:3020:3010-15 min.
528.06.2023 r. – środa17:3020:3010-15 min.

CEL KURSU

Celem kursu jest przygotowanie uczestników do skutecznego i wydajnego wykorzystania możliwości narzędzi Google podczas wykonywania pracy.

Szczegółowe cele:

  • Zwiększenie efektywności i oszczędność czasu – nauczysz się, jak wprowadzić automatyzację wielu procesów, co pozwoli zaoszczędzić czas i skupić się na bardziej krytycznych zadaniach. Dodatkowo poznasz funkcjonalności umożliwiające łatwe wyszukiwanie i organizowanie informacji, umożliwiające szybsze i bardziej efektywne wykonywanie pracy. Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w zarządzaniu plikami, spotkaniami, listami zadań i notatkami.
  • Zwiększenie mobilności i dostępności – aplikacje Google umożliwiają pracę w chmurze. Oznacza to, że możesz mieć dostęp do swoich plików i notatek z dowolnego miejsca na świecie – zarówno Ty, jak i Twój zespół możecie pracować razem, dzięki możliwościom współdzielenia i pracy w czasie rzeczywistym.
  • Zwiększenie komunikatywności i integracji – dzięki integracji z kalendarzem i innymi aplikacjami, będziesz mógł łatwiej i skuteczniej komunikować się z innymi pracownikami oraz klientami. Przyspieszysz jednocześnie wymianę informacji i poprawisz komunikację wewnątrz zespołu.
  • Bezpieczeństwo plików i danych – dzięki funkcji nadawania różnych uprawnień do plików, możesz precyzyjnie zarządzać dostępem do swoich informacji i kontrolować, kto ma do nich dostęp. Oznacza to, że Twoje dane są chronione przed nieuprawnionym dostępem, a Ty możesz mieć pewność, że tylko wybrane osoby będą mogły je przeglądać i modyfikować. 
  • Optymalizacja kosztów – Google oferuje wiele nieodpłatnych narzędzi, korzystanie z których nie obciąży dodatkowo budżetu kancelarii. 

PROGRAM KURSU

  1. Wprowadzenie 
  2. Dysk Google
    • Możliwości przechowywania plików w chmurze.
    • Tworzenie, przesyłanie i organizowanie plików, dostępnych na różnych urządzeniach.
    • Tworzenie i udostępnianie folderów zespołom.
    • Współpraca z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym.
    • Konwertowanie plików.
  1. Dokumenty Google
    • Edytor dokumentów online – poznaj jego możliwości.
    • Pisanie, komentowanie, edytowanie i udostępnianie plików.
    • Tworzenie i edytowanie plików wspólnie ze współpracownikami w czasie rzeczywistym.
    • Śledzenie historii zmian.
    • Wykorzystanie nagrywania głosowego.
    • Elementy składowe i inteligentne.
    • Integracja z innymi narzędziami Google.
    • Importowanie i eksportowanie dokumentów.
  1. Prezentacje Google
    • Możliwości tworzenia prezentacji – wstawianie tekstu, obrazów i grafik.
    • Tworzenie szablonów.
    • Wykorzystanie funkcji publikowania i udostępniania.
    • Tworzenie i przedstawianie prezentacji online wspólnie z innymi, w czasie rzeczywistym.
    • Integracja z Google Meet i innymi aplikacjami.
  1. Kalendarz Google
    • Tworzenie spotkania w kalendarzu Google.
    • Oszczędzanie czasu i zarządzanie zadaniami w pracy i w domu – łączenie kalendarzy.
    • Współdzielenie kalendarzy – aby być ze wszystkimi na bieżąco.
    • Udostępnianie materiałów szkoleniowych (np. prezentacji, filmów).
    • Automatyczne dodawanie rozmowy wideo do wydarzeń w Kalendarzu.
  1. Google Keep
    • Szybkie tworzenie i zapisywanie notatek tekstowych, głosowych, obrazkowych, listów oraz wszystkiego, co przyjdzie Ci do głowy.
    • Dzielenie się pomysłami z zespołem – tworzenie list zadań, przypomnień i etykiet.
    • Aplikacja na smartfony z funkcją pisania odręcznego.
    • Przesyłanie notatek i plików do innych aplikacji.
  1. Google Jamboard
    • Tworzenie wirtualnej tablicy.
    • Pracowanie „na żywo” z całym zespołem i udostępnianie tablicy współpracownikom.
    • Dodawanie notatek i pobieranie plików.

PRELEGENCI

Spotkanie poprowadzą dr Michał Kozdra, dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

Dr Michał Kozdra jest językoznawcą oraz adiunktem na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi szkolenia dla pracowników UW z narzędzi Google i Microsoft 365 (m.in. Microsoft 365 i Google Workspace dla początkujących, Tablice wirtualne, Platforma Google Classroom).

Dr Joanna Roszak od blisko 20 lat doradza kancelariom prawnym i firmom doradczym w budowaniu skutecznych strategii rozwoju i promocji, a także w projektach rekrutacyjnych.

Kamila Lewandowska od ponad 15 lat doradza prawnikom indywidualnym i kancelariom prawnym w obszarach budowania wizerunku marki, w tym marki osobistej.

KOSZT UCZESTNICTWA

  • EARLY BIRD – do 15 maja 2023 r. w promocyjnej cenie: 600 zł + VAT.
  • CENA STANDARD – od 16 maja 2023 r. 899 zł + VAT.

Po otrzymaniu zgłoszenia poprzez formularz rejestracyjny prześlemy na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy fakturę proforma. Po otrzymaniu płatności wyślemy fakturę VAT oraz link do pokoju szkoleniowego.

Zarejestruj się


    REGULAMIN

    1. Regulamin ustala ogólne zasady rekrutacji uczestników na Kurs.
    2. Organizatorem Kursu jest l’expertlab sp. z o.o.  z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 15a/7, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000912442.
    3. Kurs obejmuje 15 godzin. Jednostką obliczeniową Kursu jest godzina akademicka (45 min).
    4. Kurs odbywa się w formule on-line.
    5. Uczestnicy Kursu mają zapewniony dostęp do zajęć poprzez udostępniony przez l’expertlab sp. z o.o. nieodpłatny link lub dane spotkania (meeting ID/numer pokoju/numer spotkania/login).
    6. Uczestnicy Kursu nie mogą udostępniać linków i/lub haseł do zajęć innym uczestnikom i osobom trzecim. 
    7. Warunki uczestnictwa:
      • Warunkiem udziału w Kursie jest rejestracja poprzez formularz rejestracyjny oraz dokonanie opłaty na podstawie faktury proforma, wystawionej przez l’expertlab sp. z o.o. Płatność powinna nastąpić w terminie 5 dni od daty wystawienia faktury na konto wskazane na fakturze. Faktura proforma zostanie przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
      • Przesłanie do l’expertlab sp. z o.o. danych zapisanych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, a także zawarciem umowy o udział w Kursie.
      • Proces rejestracyjny odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego on-line na stronie internetowej Kursu.
      • l’expertlab sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie bez podania przyczyny.
      • l’expertlab sp. z o.o. potwierdzi przyjęcie zgłoszenia bądź poinformuje o odmowie przyjęcia zgłoszenia w ciągu trzech dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie.
      • Otrzymanie zgłoszenia upoważnia l’expertlab sp. z o.o. do wystawienia faktury pro-forma za uczestnictwo w Kursie.
      • W razie rezygnacji z Kursu wpłata nie podlega zwrotowi.Zapisanie się na pojedyncze zajęcia w ramach Kursu jest niemożliwe.

    wstecz






    czytaj inne



    Alternative Text

    Kamila
    Lewandowska

    e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

    o nas
    Zdjęcia (dla) prawników – webinarium z fotografem

    Zdjęcia

    (dla) prawników – webinarium z fotografem


    Serdecznie zapraszamy do udziału w nieodpłatnym spotkaniu online „Zdjęcia (dla) prawników – webinarium z fotografem”, które odbędzie się 21 maja 2024 r., które poprowadzą Kamila Lewandowska i fotograf Sebastian Dąbrowski. Podczas webinarium prelegenci podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem na temat zdjęć prawników, wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i budowaniu wizerunku. Kamila i Sebastian odpowiedzą na […]

    czytaj więcej
    Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom”

    Konferencja

    Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom


    Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]

    czytaj więcej
    II Konferencja „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej

    Konferencja

    „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej – II edycja


    Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]

    czytaj więcej