SZKOLENIE: Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!
DLA KOGO
Szkolenie dedykowane jest:
- prawnikom: aplikantom, adwokatom, radcom prawnym, notariuszom, doradcom podatkowym,
- osobom, które są na etapie tworzenia kancelarii oraz chcą uporządkować schemat pracy,
- osobom, które chcą opanować narzędzia Google pomocne w organizacji pracy oraz zwiększające jej efektywność.
Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę.
Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe.
FORMUŁA KURSU
Kurs składa się z pięciu 3-godzinnych spotkań online. Łącznie zaplanowanych jest 15 godzin zegarowych. Podczas zajęć skupimy się na ćwiczeniach praktycznych, ale też wprowadzimy teoretyczne podstawy poszczególnych zagadnień.
Z uwagi na warsztatowy charakter szkolenia, liczba dostępnych miejsc jest ograniczona.
Aby wziąć udział w kursie, należy posiadać lub założyć konto na Google. W razie jakichkolwiek trudności lub pytań, służymy pomocą.
TERMINY SPOTKAŃ
Lp. | Termin | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Przerwa |
1 | 31.05.2023 r. – środa | 17:30 | 20:30 | 10-15 min. |
2 | 7.06.2023 r. – środa | 17:30 | 20:30 | 10-15 min. |
3 | 14.06.2023 r. – środa | 17:30 | 20:30 | 10-15 min. |
4 | 21.06.2023 r. – środa | 17:30 | 20:30 | 10-15 min. |
5 | 28.06.2023 r. – środa | 17:30 | 20:30 | 10-15 min. |
CEL KURSU
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do skutecznego i wydajnego wykorzystania możliwości narzędzi Google podczas wykonywania pracy.
Szczegółowe cele:
- Zwiększenie efektywności i oszczędność czasu – nauczysz się, jak wprowadzić automatyzację wielu procesów, co pozwoli zaoszczędzić czas i skupić się na bardziej krytycznych zadaniach. Dodatkowo poznasz funkcjonalności umożliwiające łatwe wyszukiwanie i organizowanie informacji, umożliwiające szybsze i bardziej efektywne wykonywanie pracy. Poznasz narzędzia, które pomogą Ci w zarządzaniu plikami, spotkaniami, listami zadań i notatkami.
- Zwiększenie mobilności i dostępności – aplikacje Google umożliwiają pracę w chmurze. Oznacza to, że możesz mieć dostęp do swoich plików i notatek z dowolnego miejsca na świecie – zarówno Ty, jak i Twój zespół możecie pracować razem, dzięki możliwościom współdzielenia i pracy w czasie rzeczywistym.
- Zwiększenie komunikatywności i integracji – dzięki integracji z kalendarzem i innymi aplikacjami, będziesz mógł łatwiej i skuteczniej komunikować się z innymi pracownikami oraz klientami. Przyspieszysz jednocześnie wymianę informacji i poprawisz komunikację wewnątrz zespołu.
- Bezpieczeństwo plików i danych – dzięki funkcji nadawania różnych uprawnień do plików, możesz precyzyjnie zarządzać dostępem do swoich informacji i kontrolować, kto ma do nich dostęp. Oznacza to, że Twoje dane są chronione przed nieuprawnionym dostępem, a Ty możesz mieć pewność, że tylko wybrane osoby będą mogły je przeglądać i modyfikować.
- Optymalizacja kosztów – Google oferuje wiele nieodpłatnych narzędzi, korzystanie z których nie obciąży dodatkowo budżetu kancelarii.
PROGRAM KURSU
- Wprowadzenie
- Dysk Google
- Możliwości przechowywania plików w chmurze.
- Tworzenie, przesyłanie i organizowanie plików, dostępnych na różnych urządzeniach.
- Tworzenie i udostępnianie folderów zespołom.
- Współpraca z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym.
- Konwertowanie plików.
- Dokumenty Google
- Edytor dokumentów online – poznaj jego możliwości.
- Pisanie, komentowanie, edytowanie i udostępnianie plików.
- Tworzenie i edytowanie plików wspólnie ze współpracownikami w czasie rzeczywistym.
- Śledzenie historii zmian.
- Wykorzystanie nagrywania głosowego.
- Elementy składowe i inteligentne.
- Integracja z innymi narzędziami Google.
- Importowanie i eksportowanie dokumentów.
- Prezentacje Google
- Możliwości tworzenia prezentacji – wstawianie tekstu, obrazów i grafik.
- Tworzenie szablonów.
- Wykorzystanie funkcji publikowania i udostępniania.
- Tworzenie i przedstawianie prezentacji online wspólnie z innymi, w czasie rzeczywistym.
- Integracja z Google Meet i innymi aplikacjami.
- Kalendarz Google
- Tworzenie spotkania w kalendarzu Google.
- Oszczędzanie czasu i zarządzanie zadaniami w pracy i w domu – łączenie kalendarzy.
- Współdzielenie kalendarzy – aby być ze wszystkimi na bieżąco.
- Udostępnianie materiałów szkoleniowych (np. prezentacji, filmów).
- Automatyczne dodawanie rozmowy wideo do wydarzeń w Kalendarzu.
- Google Keep
- Szybkie tworzenie i zapisywanie notatek tekstowych, głosowych, obrazkowych, listów oraz wszystkiego, co przyjdzie Ci do głowy.
- Dzielenie się pomysłami z zespołem – tworzenie list zadań, przypomnień i etykiet.
- Aplikacja na smartfony z funkcją pisania odręcznego.
- Przesyłanie notatek i plików do innych aplikacji.
- Google Jamboard
- Tworzenie wirtualnej tablicy.
- Pracowanie „na żywo” z całym zespołem i udostępnianie tablicy współpracownikom.
- Dodawanie notatek i pobieranie plików.
PRELEGENCI
Spotkanie poprowadzą dr Michał Kozdra, dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.
Dr Michał Kozdra jest językoznawcą oraz adiunktem na Wydziale Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi szkolenia dla pracowników UW z narzędzi Google i Microsoft 365 (m.in. Microsoft 365 i Google Workspace dla początkujących, Tablice wirtualne, Platforma Google Classroom).
Dr Joanna Roszak od blisko 20 lat doradza kancelariom prawnym i firmom doradczym w budowaniu skutecznych strategii rozwoju i promocji, a także w projektach rekrutacyjnych.
Kamila Lewandowska od ponad 15 lat doradza prawnikom indywidualnym i kancelariom prawnym w obszarach budowania wizerunku marki, w tym marki osobistej.
KOSZT UCZESTNICTWA
- EARLY BIRD – do 15 maja 2023 r. w promocyjnej cenie: 600 zł + VAT.
- CENA STANDARD – od 16 maja 2023 r. 899 zł + VAT.
Po otrzymaniu zgłoszenia poprzez formularz rejestracyjny prześlemy na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy fakturę proforma. Po otrzymaniu płatności wyślemy fakturę VAT oraz link do pokoju szkoleniowego.
Zarejestruj się
REGULAMIN
- Regulamin ustala ogólne zasady rekrutacji uczestników na Kurs.
- Organizatorem Kursu jest l’expertlab sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 15a/7, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000912442.
- Kurs obejmuje 15 godzin. Jednostką obliczeniową Kursu jest godzina akademicka (45 min).
- Kurs odbywa się w formule on-line.
- Uczestnicy Kursu mają zapewniony dostęp do zajęć poprzez udostępniony przez l’expertlab sp. z o.o. nieodpłatny link lub dane spotkania (meeting ID/numer pokoju/numer spotkania/login).
- Uczestnicy Kursu nie mogą udostępniać linków i/lub haseł do zajęć innym uczestnikom i osobom trzecim.
- Warunki uczestnictwa:
- Warunkiem udziału w Kursie jest rejestracja poprzez formularz rejestracyjny oraz dokonanie opłaty na podstawie faktury proforma, wystawionej przez l’expertlab sp. z o.o. Płatność powinna nastąpić w terminie 5 dni od daty wystawienia faktury na konto wskazane na fakturze. Faktura proforma zostanie przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
- Przesłanie do l’expertlab sp. z o.o. danych zapisanych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, a także zawarciem umowy o udział w Kursie.
- Proces rejestracyjny odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego on-line na stronie internetowej Kursu.
- l’expertlab sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie bez podania przyczyny.
- l’expertlab sp. z o.o. potwierdzi przyjęcie zgłoszenia bądź poinformuje o odmowie przyjęcia zgłoszenia w ciągu trzech dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie.
- Otrzymanie zgłoszenia upoważnia l’expertlab sp. z o.o. do wystawienia faktury pro-forma za uczestnictwo w Kursie.
- W razie rezygnacji z Kursu wpłata nie podlega zwrotowi.Zapisanie się na pojedyncze zajęcia w ramach Kursu jest niemożliwe.
wstecz
czytaj inne
Zdjęcia
(dla) prawników – webinarium z fotografemSerdecznie zapraszamy do udziału w nieodpłatnym spotkaniu online „Zdjęcia (dla) prawników – webinarium z fotografem”, które odbędzie się 21 maja 2024 r., które poprowadzą Kamila Lewandowska i fotograf Sebastian Dąbrowski. Podczas webinarium prelegenci podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem na temat zdjęć prawników, wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i budowaniu wizerunku. Kamila i Sebastian odpowiedzą na […]
czytaj więcejKonferencja
Legal technology – innowacje dedykowane prawnikomJuż 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]
czytaj więcejKonferencja
„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i Kamili Lewandowskiej – II edycjaDr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]
czytaj więcej