Specjalista w zakresie marketingu i PR
l’expertlab sp. z o.o. – doradzamy doradcom z sektora usług profesjonalnych, przede wszystkim radcom prawnym i adwokatom, kancelariom prawnym, doradcom podatkowym, w trzech głównych obszarach – marketing, budowanie wizerunku i zarządzanie biznesem.
Specjalista w zakresie marketingu i PR
Miejsce pracy: Poznań, Warszawa lub praca zdalna
Opis stanowiska:
- realizacja działań marketingowych oraz PR,
- redakcja tekstów, publikacji,
- administrowanie stronami www, blogami,
- obsługa mediów społecznościowych (współudział przy tworzeniu postów, publikacja postów, monitoring, raportowanie, płatne kampanie),
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie grafik,
- organizowanie szkoleń, wydarzeń dla klientów,
- przygotowywanie materiałów marketingowych,
- aktywne uczestniczenie w bieżących zadaniach.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w dziale marketingu, agencji reklamowej,
- znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego, łatwość w redagowaniu tekstów,
- doświadczenie w copywritingu będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość marketingu (bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego w tym mediów społecznościowych),
- znajomość systemów zarządzania treścią stron internetowych,
- mile widziane doświadczenie w kontaktach z mediami,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- umiejętność obsługi programów graficznych,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- inicjatywa, kreatywność i poczucie estetyki,
- energiczne usposobienie,
- zdolności analityczne i dokładność,
- znajomość j. angielskiego.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w przyjaznym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach,
- możliwość realizowania własnych projektów i pomysłów,
- możliwość pracy hybrydowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@lexpertlab.pl.
wstecz
czytaj inne

Grupy
docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnikDlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]
czytaj więcej
Radca
prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]
czytaj więcej
SZKOLENIE:
Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]
czytaj więcej