Specjalista w zakresie marketingu i PR



l’expertlab sp. z o.o. – doradzamy doradcom z sektora usług profesjonalnych, przede wszystkim radcom prawnym i adwokatom, kancelariom prawnym, doradcom podatkowym, w trzech głównych obszarach – marketing, budowanie wizerunku i zarządzanie biznesem.

Specjalista w zakresie marketingu i PR

Miejsce pracy: Poznań, Warszawa lub praca zdalna

Opis stanowiska:

  • realizacja działań marketingowych oraz PR,
  • redakcja tekstów, publikacji,
  • administrowanie stronami www, blogami,
  • obsługa mediów społecznościowych (współudział przy tworzeniu postów, publikacja postów, monitoring, raportowanie, płatne kampanie),
  • współpraca z mediami,     
  • przygotowywanie grafik,
  • organizowanie szkoleń, wydarzeń dla klientów,
  • przygotowywanie materiałów marketingowych,
  • aktywne uczestniczenie w bieżących zadaniach.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w dziale marketingu, agencji reklamowej,
  • znajomość zasad pisowni i interpunkcji języka polskiego, łatwość w redagowaniu tekstów,
  • doświadczenie w copywritingu będzie dodatkowym atutem
  • praktyczna znajomość marketingu (bardzo dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego w tym mediów społecznościowych),
  • znajomość systemów zarządzania treścią stron internetowych,
  • mile widziane doświadczenie w kontaktach z mediami,
  • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • umiejętność obsługi programów graficznych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • inicjatywa, kreatywność i poczucie estetyki,
  • energiczne usposobienie,
  • zdolności analityczne i dokładność,
  • znajomość j. angielskiego.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w przyjaznym zespole,
  • możliwości rozwoju zawodowego,
  • udział w szkoleniach,
  • możliwość realizowania własnych projektów i pomysłów,
  • możliwość pracy hybrydowej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres biuro@lexpertlab.pl.


wstecz






czytaj inne

Grupy docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnik

Grupy

docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnik


Dlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]

czytaj więcej
Radca prawny na LinkedIn

Radca

prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?


Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]

czytaj więcej
1. Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!

SZKOLENIE:

Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!


DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę.  Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]

czytaj więcej