Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?

...


Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania i utrzymywania relacji biznesowych.

Popularność LinkedIn stale wzrasta, coraz więcej prawników i kancelarii prowadzi w tym serwisie aktywną komunikację z potencjalnymi, aktualnymi i byłymi pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi. W artykule dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają, jak skutecznie budować wizerunek i pozyskiwać klientów na platformie LinkedIn, w tym:

  • dlaczego dziś marka osobista jest tak niezwykle ważna dla radców prawnych?
  • dlaczego warto właśnie na LinkedIn budować swój profesjonalny wizerunek?
  • od czego zacząć budowanie swojej marki osobistej na LinkedIn?
  • na co zwrócić szczególną uwagę, tworząc indywidualny profil na platformie?
  • jak skutecznie nawiązywać i rozwijać relacje biznesowe?

Magazyn dostępny jest na stronach Krajowej Izby Radców Prawnych. Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem – link do magazynu.

Przyjemnej lektury!


wstecz






czytaj inne



Alternative Text

Kamila
Lewandowska

e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

o nas
Grupy docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnik

Grupy

docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnik


Dlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]

czytaj więcej
Radca prawny na LinkedIn

Radca

prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?


Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]

czytaj więcej
1. Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!

SZKOLENIE:

Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!


DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę.  Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]

czytaj więcej