KURS. Prawnik na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty, budować wartościowe relacje i pozyskiwać klientów
DLA KOGO
Kurs dedykowany jest:
- prawnikom: aplikantom, adwokatom, radcom prawnym, notariuszom, doradcom podatkowym,
- osobom, które zajmują się prowadzeniem komunikacji w imieniu kancelarii / prawników.
którzy chcą zdobyć szerszą wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie:
- budowania wizerunku eksperta;
- budowania wizerunku firmy (kancelarii);
- nawiązywania i utrzymywania relacji z potencjalnymi, aktualnymi i byłymi pracownikami, współpracownikami, klientami i partnerami biznesowymi;
- pozyskiwania tzw. leadów sprzedażowych;
- zdobywania klientów na usługi prawne i podatkowe
z wykorzystaniem narzędzia jakim jest LinkedIn.
FORMUŁA KURSU
Kurs obejmuje 15 godzin wykładowych. Prowadzony będzie online w formie 4 spotkań i dodatkowej 1 godziny indywidualnych konsultacji. Zajęcia będą miały głównie wymiar warsztatowy, obejmujący teoretyczne wprowadzenie do poszczególnych zagadnień, analizę studiów przypadków oraz ćwiczenia praktyczne.
Z uwagi na warsztatową formułę szkolenia liczba miejsc jest ograniczona.
TERMINY SPOTKAŃ
CEL KURSU
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego działania w zakresie promocji marki własnej i marki kancelarii, firmy doradczej. Szczegółowe cele:
- pozyskanie wiedzy – jak zbudować podstawową strategię marketingu, promocji i pozyskiwania klientów z wykorzystaniem LinkedIn;
- inspiracja – do świadomego budowania pożądanego wizerunku eksperta (marki osobistej) i marki firmy (kancelarii);
- nabycie praktyczne umiejętności – jak korzystać z LinkedIn – założyć i prowadzić profile indywidualny i firmowy, tworzyć i publikować treści, nawiązywać i utrzymywać relacje biznesowe, pozyskiwać leady sprzedażowe, jak mierzyć skuteczność swoich działań;
PROGRAM KURSU
Program kursu obejmuje 10 bloków tematycznych:
- Wprowadzenie – budowanie wizerunku eksperta – kluczowe czynniki
- Dlaczego warto budować wizerunek eksperta? Jaką formę wybrać?
- Definiowania siebie jako marki
- Zasady budowania wizerunku osoby kompetentnej i profesjonalisty w swojej branży.
- Marka osobista – pokazywać siebie czy zespół?
- Wizerunek eksperta – jak tworzyć treści w mediach społecznościowych?
- LinkedIn – jako skuteczne narzędzie promocji
- Jak działa LinkedIn?
- LinkedIn w Polsce
- LinkedIn vs. inne media społecznościowe
- Dlaczego prawnik powinien mieć profil na LinkedIn
- Który profil wybrać – indywidualny czy firmowy?
- ABC profili indywidualnego
- Jak założyć profil indywidualny na LinkedIn?
- Sekcje o szczególnym znaczeniu
- Zdjęcie i grafika w tle, animacja w ramach zdjęcia profilowego
- Ustawienia prywatności
- Co robić, aby profile były widoczne, a publikowane na nich treści miały większą szansę na dotarcie do odbiorców?
- ABC profilu firmowego
- Jak założyć profil firmowy?
- Logo, cover photo
- Budowanie zasięgów – zasady, limity
- Taktyka publikowania
- Administratorzy strony
- Strony marek (produktów)
- Zakładka aktywność
- Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
- Wydarzenia jako pomocne narzędzie w sprzedaży usług i budowaniu wizerunku
- Jak utworzyć wydarzenie
- Jak pozyskać uczestników szkoleń, wydarzeń
- Jak wykorzystać wydarzenia do sprzedaży usług
- Limity
- Opcje transmisji
- Strategia marketingowa na LinkedIn
- Marketing w social mediach – budowanie strategii komunikacji na LinkedInOkreślenie grup docelowychOkreślenie kluczowych przekazów
- LinkedIn’owy savoir vivre – co jest dobrze widziane czego unikać
- Sytuacje kryzysowe
- Negatywne konsekwencje: ograniczanie zasięgów, shadowban, blokada konta
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji
- Nawiązywanie nowych relacji biznesowych
- Pojęcie sieci kontaktów na LinkedIn
- Rozbudowa sieci kontaktów – zasady, sposoby, dobre praktyki
- Blokady i limity
- Formaty treści na LinkedIn
- Omówienie możliwych na LinkedIn formatów treści
- Biuletyn
- Przykłady treści z rynku prawniczego
- Publikowanie treści na LinkedIn
- Zaangażowanie a zasięg
- Jak działa algorytm LinkedIn
- Aktywność na LinkedIn a budowanie wizerunku eksperta
- Posty – strategia publikowania
- Hashtagi vs. wzmianki
- Emotki – jak je używać?
- Reakcje
- Sugestie treści
- Zarządzanie tablicą
- Mierzenie efektywności działań na LinkedIn – analityka
- Jak mierzyć profilu – social selling index
- Jak liczyć efekty działań na LinkedIn?
- Analityka odwiedzających, obserwujących, konkurencji, aktualizacji
PRELEGENTKI
Spotkanie poprowadzą dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska, posiadające certyfikaty LinkedIn Marketing Labs.
Dr Joanna Roszak od blisko 20 lat doradza kancelariom prawnym i firmom doradczym w budowaniu skutecznych strategii rozwoju i promocji, a także w projektach rekrutacyjnych;
Kamila Lewandowska od ponad 15 lat doradza prawnikom indywidualnym i kancelariom prawnym w obszarach budowania wizerunku marki, w tym marki osobistej z wykorzystanie LinkedIn.
KOSZT UCZESTNICTWA
- EARLY BIRD – do 10 lutego 2023 r. w promocyjnej cenie: 699 zł + VAT.
- CENA STANDARD – od 11 lutego 2023 r. 799 zł + VAT.
Po otrzymaniu zgłoszenia poprzez formularz rejestracyjny prześlemy na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy fakturę proforma. Po otrzymaniu płatności wyślemy fakturę VAT oraz link do pokoju szkoleniowego.
Zarejestruj się
REGULAMIN
- Regulamin ustala ogólne zasady rekrutacji uczestników na Kurs.
- Organizatorem Kursu jest l’expertlab sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Szkolnej 15a/7, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000912442.
- Kurs obejmuje 15 godzin, w tym 14 godzin szkolenia i 1 godzinę indywidualnych konsultacji. Jednostką obliczeniową Kursu jest godzina akademicka (45 min).
- Kurs odbywa się w formule on-line.
- Uczestnicy Kursu mają zapewniony dostęp do zajęć poprzez udostępniony przez l’expertlab sp. z o.o. nieodpłatny link lub dane spotkania (meeting ID/numer pokoju/numer spotkania/login).
- Uczestnicy Kursu nie mogą udostępniać linków i/lub haseł do zajęć innym uczestnikom i osobom trzecim.
- Warunki uczestnictwa:
- Warunkiem udziału w Kursie jest rejestracja poprzez formularz rejestracyjny oraz dokonanie opłaty na podstawie faktury proforma, wystawionej przez l’expertlab sp. z o.o. Płatność powinna nastąpić w terminie 5 dni od daty wystawienia faktury na konto wskazane na fakturze. Faktura proforma zostanie przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
- Przesłanie do l’expertlab sp. z o.o. danych zapisanych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu, a także zawarciem umowy o udział w Kursie.
- Proces rejestracyjny odbywa się wyłącznie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego on-line na stronie internetowej Kursu.
- l’expertlab sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie bez podania przyczyn.
- l’expertlab sp. z o.o. potwierdzi przyjęcie zgłoszenia bądź poinformuje o odmowie przyjęcia zgłoszenia w ciągu trzech dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia chęci uczestnictwa w Kursie. Otrzymanie zgłoszenia upoważnia l’expertlab sp. z o.o. do wystawienia faktury pro-forma za uczestnictwo w Kursie.
- W razie rezygnacji z Kursu wpłata nie podlega zwrotowi.
- Zapisanie się na pojedyncze zajęcia w ramach Kursu jest niemożliwe.
- Warunki skorzystania z konsultacji
- Uczestnik Kursu ma możliwość skorzystania z godzinnej konsultacji w terminie trwania kursu i w okresie 30 dni po jego zakończeniu.
- Za niewykorzystane konsultacje l’expertlab sp. z o.o. nie zwraca kosztów.
- Godzinna konsultacja przebiega w formule online, za pośrednictwem platformy zoom, w uzgodnionym terminie, który zostanie ustalony indywidualnie.
- Na kilka dni przed konsultacją, uczestnik otrzymuje dedykowany dla niego link zabezpieczonego wirtualnego pokoju.
- Możliwa jest jednokrotna zmiana wybranego terminu konsultacji najpóźniej na 1 dzień (24 godziny) przed wybranym terminem. Doradca zaproponuje wówczas inny możliwy termin spotkania. Konsultacje odwołane z krótszym niż 24 godziny wyprzedzeniem czasowym lub których termin jest zmieniany po raz drugi – przepadają.
- Na tydzień i na dzień przed l’expertlab wysyła przypomnienia o umówionych konsultacjach.
- Konsultacje rozpoczynają się o uzgodnionej godzinie. Doradca l’expertlab oczekuje 15 min od godziny rozpoczęcia umówionej konsultacji. Jeśli uczestnik konsultacji nie zaloguje się w ciągu 15 minut od omówionej godziny, nie informując doradcę o problemach technicznych – doradca zamyka pokój, uznając konsultację za zrealizowaną.
- Uczestnik kursu otrzymuje Certyfikat pod warunkiem uczestnictwa w przynajmniej w 50% zajęć.
wstecz
czytaj inne
Zdjęcia
(dla) prawników – webinarium z fotografemSerdecznie zapraszamy do udziału w nieodpłatnym spotkaniu online „Zdjęcia (dla) prawników – webinarium z fotografem”, które odbędzie się 21 maja 2024 r., które poprowadzą Kamila Lewandowska i fotograf Sebastian Dąbrowski. Podczas webinarium prelegenci podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem na temat zdjęć prawników, wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i budowaniu wizerunku. Kamila i Sebastian odpowiedzą na […]
czytaj więcejKonferencja
Legal technology – innowacje dedykowane prawnikomJuż 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]
czytaj więcejKonferencja
„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i Kamili Lewandowskiej – II edycjaDr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]
czytaj więcej