Blog Międzynarodowe Święto
Ostatni dzień wakacji to Międzynarodowy Dzień Blogów. Z tej okazji, wszystkim autorom i zarządzającym treściami życzymy kreatywności, wytrwałości, porywającego copy, i zapierających dech grafik, podnoszących zasięgi wpisów.
Blogi to dla prawników i doradców, oferujących usługi profesjonalne, idealne narzędzie do marketingu i promocji, które:
- buduje pożądany wizerunek eksperta w określonej dziedzinie;
- pomaga pozycjonować stronę internetową, korzystnie wpływając na obecność w wyszukiwarce Google;
- jako narzędzie Content Marketingu, jest świetnym źródłem na potrzeby tworzenia postów w mediach społecznościowych.
Strategie budowania wizerunku ekspertów w Internecie i mediach społecznościowych oraz tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi i blogami to jeden z obszarów naszej specjalizacji.
W razie pytań chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami w tym zakresie – zapraszamy do kontaktu!
wstecz
czytaj inne
Konferencja
Legal technology – innowacje dedykowane prawnikomJuż 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]
czytaj więcejKonferencja
„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i Kamili Lewandowskiej – II edycjaDr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]
czytaj więcejKsiążka
„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.
czytaj więcej