LinkedIn Marketing Labs – certyfikaty zdobyte



Kamila Lewandowska i dr Joanna Roszak ukończyły organizowane przez platformę LinkedIn szkolenia i uzyskały certyfikaty Fundamentals oraz Marketing Strategy.

LinkedIn nieustannie się rozwija i ewoluuje, wprowadzając coraz to nowe funkcjonalności w obszarze tworzenia i korzystania z profili indywidualnych i firmowych, a także z narzędzi odpłatnych, jak Sales Navigator.

Najłatwiej jest być na bieżąco, stale pracując z wykorzystaniem tego medium, prowadząc szkolenia i codziennie testując nowe rozwiązania i wdrażając nowe pomysły na budowanie marki osobistej, wizerunku firmy czy rozbudowywanie sieci kontaktów i potencjalnych leadów.

Warto również stale rozbudowywać wiedzę merytoryczną, korzystając z dedykowanych narzędzi szkoleniowych udostępnionych przez poszczególne platformy.

Kurs Fundamentals obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi, ich optymalizacji oraz raportowania. Podzielony jest na trzy główne moduły:

  • wprowadzenie do reklam LinkedIn, obejmujący m.in. kreację i tworzenie reklam i kampanii z wykorzystaniem natywnego targetowania, nadzorowanie realizacji kampanii oraz optymalizację względem wyznaczonych celów;
  • skalowanie i wykorzystywanie opcji targetowania;
  • raportowanie i analityka reklam LinkedIn, obejmujący m.in. metryki, narzędzia raportowania i analityki oraz wykorzystywanie agregowanych w nich informacji do optymalizacji reklam i kampanii.

Kurs Marketing Strategy obejmuje budowanie kompleksowych strategii marketingowych full-channel. Podzielony jest na dwa główne moduły:

  • wykorzystywanie LinkedIn do budowania świadomości marki, z wykorzystaniem narzędzi organicznych i opcji płatnych;
  • wykorzystywanie LinkedIn do generowania leadów, z wykorzystaniem wszystkich produktów i funkcjonalności LinkedIn Marketing Solutions.

Materiały kursowe do samodzielnej nauki dostępne są poprzez platformę LinkedIn Marketing Labs. Każdy moduł zakończony jest krótkim quizem, który pomaga przygotować się do egzaminów końcowych.


wstecz






czytaj inne



Alternative Text

Kamila
Lewandowska

e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

o nas
Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom”

Konferencja

Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom


Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]

czytaj więcej
II Konferencja „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej

Konferencja

„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej – II edycja


Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]

czytaj więcej

Książka

„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”


Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

czytaj więcej