LinkedIn Marketing Labs – certyfikaty zdobyte
Kamila Lewandowska i dr Joanna Roszak ukończyły organizowane przez platformę LinkedIn szkolenia i uzyskały certyfikaty Fundamentals oraz Marketing Strategy.
LinkedIn nieustannie się rozwija i ewoluuje, wprowadzając coraz to nowe funkcjonalności w obszarze tworzenia i korzystania z profili indywidualnych i firmowych, a także z narzędzi odpłatnych, jak Sales Navigator.
Najłatwiej jest być na bieżąco, stale pracując z wykorzystaniem tego medium, prowadząc szkolenia i codziennie testując nowe rozwiązania i wdrażając nowe pomysły na budowanie marki osobistej, wizerunku firmy czy rozbudowywanie sieci kontaktów i potencjalnych leadów.
Warto również stale rozbudowywać wiedzę merytoryczną, korzystając z dedykowanych narzędzi szkoleniowych udostępnionych przez poszczególne platformy.
Kurs Fundamentals obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi, ich optymalizacji oraz raportowania. Podzielony jest na trzy główne moduły:
- wprowadzenie do reklam LinkedIn, obejmujący m.in. kreację i tworzenie reklam i kampanii z wykorzystaniem natywnego targetowania, nadzorowanie realizacji kampanii oraz optymalizację względem wyznaczonych celów;
- skalowanie i wykorzystywanie opcji targetowania;
- raportowanie i analityka reklam LinkedIn, obejmujący m.in. metryki, narzędzia raportowania i analityki oraz wykorzystywanie agregowanych w nich informacji do optymalizacji reklam i kampanii.
Kurs Marketing Strategy obejmuje budowanie kompleksowych strategii marketingowych full-channel. Podzielony jest na dwa główne moduły:
- wykorzystywanie LinkedIn do budowania świadomości marki, z wykorzystaniem narzędzi organicznych i opcji płatnych;
- wykorzystywanie LinkedIn do generowania leadów, z wykorzystaniem wszystkich produktów i funkcjonalności LinkedIn Marketing Solutions.
Materiały kursowe do samodzielnej nauki dostępne są poprzez platformę LinkedIn Marketing Labs. Każdy moduł zakończony jest krótkim quizem, który pomaga przygotować się do egzaminów końcowych.
wstecz
czytaj inne

Grupy
docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnikDlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]
czytaj więcej
Radca
prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]
czytaj więcej
SZKOLENIE:
Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]
czytaj więcej