LinkedIn Marketing Labs – certyfikaty zdobyte
Kamila Lewandowska i dr Joanna Roszak ukończyły organizowane przez platformę LinkedIn szkolenia i uzyskały certyfikaty Fundamentals oraz Marketing Strategy.
LinkedIn nieustannie się rozwija i ewoluuje, wprowadzając coraz to nowe funkcjonalności w obszarze tworzenia i korzystania z profili indywidualnych i firmowych, a także z narzędzi odpłatnych, jak Sales Navigator.
Najłatwiej jest być na bieżąco, stale pracując z wykorzystaniem tego medium, prowadząc szkolenia i codziennie testując nowe rozwiązania i wdrażając nowe pomysły na budowanie marki osobistej, wizerunku firmy czy rozbudowywanie sieci kontaktów i potencjalnych leadów.
Warto również stale rozbudowywać wiedzę merytoryczną, korzystając z dedykowanych narzędzi szkoleniowych udostępnionych przez poszczególne platformy.
Kurs Fundamentals obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi, ich optymalizacji oraz raportowania. Podzielony jest na trzy główne moduły:
- wprowadzenie do reklam LinkedIn, obejmujący m.in. kreację i tworzenie reklam i kampanii z wykorzystaniem natywnego targetowania, nadzorowanie realizacji kampanii oraz optymalizację względem wyznaczonych celów;
- skalowanie i wykorzystywanie opcji targetowania;
- raportowanie i analityka reklam LinkedIn, obejmujący m.in. metryki, narzędzia raportowania i analityki oraz wykorzystywanie agregowanych w nich informacji do optymalizacji reklam i kampanii.
Kurs Marketing Strategy obejmuje budowanie kompleksowych strategii marketingowych full-channel. Podzielony jest na dwa główne moduły:
- wykorzystywanie LinkedIn do budowania świadomości marki, z wykorzystaniem narzędzi organicznych i opcji płatnych;
- wykorzystywanie LinkedIn do generowania leadów, z wykorzystaniem wszystkich produktów i funkcjonalności LinkedIn Marketing Solutions.
Materiały kursowe do samodzielnej nauki dostępne są poprzez platformę LinkedIn Marketing Labs. Każdy moduł zakończony jest krótkim quizem, który pomaga przygotować się do egzaminów końcowych.
wstecz
czytaj inne
Zdjęcia
(dla) prawników – webinarium z fotografemSerdecznie zapraszamy do udziału w nieodpłatnym spotkaniu online „Zdjęcia (dla) prawników – webinarium z fotografem”, które odbędzie się 21 maja 2024 r., które poprowadzą Kamila Lewandowska i fotograf Sebastian Dąbrowski. Podczas webinarium prelegenci podzielą się praktyczną wiedzą i doświadczeniem na temat zdjęć prawników, wykorzystywanych w komunikacji marketingowej i budowaniu wizerunku. Kamila i Sebastian odpowiedzą na […]
czytaj więcejKonferencja
Legal technology – innowacje dedykowane prawnikomJuż 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]
czytaj więcejKonferencja
„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i Kamili Lewandowskiej – II edycjaDr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]
czytaj więcej