LinkedIn dla firmy konsultingowej
LinkedIn to świetne i nadal w dużej mierze nieodpłatne narzędzie do bardzo różnych aktywności marketingowych i biznesowych. System często się zmienia, ciągle pojawiają się nowe funkcjonalności – warto więc być na bieżąco.
Za nami kolejne intensywne szkolenie – tym razem dla pracowników i współpracowników firmy konsultingowej, którzy poznali tajniki budowania i utrzymywania relacji z aktualnymi, byłymi i potencjalnymi kolegami i koleżankami z pracy, klientami, partnerami biznesowymi i konkurencją – z wykorzystaniem potencjału LinkedIn.
Nie tylko omówiliśmy, ale w praktyce ćwiczyliśmy:
📌 wyszukiwanie osób z wykorzystaniem różnych filtrów (lokalizacja, uczelnia, miejsce pracy, branża czy oferowane usługi);
📌 nawiązywanie kontaktów z osobami, które kiedyś poznaliśmy, przy różnych okazjach – spotkań, konferencji / webinariów;
📌 nawiązywanie kontaktów z osobami, których nie poznaliśmy osobiście, ale z różnych powodów chcemy poznać – potencjalnych współpracowników, partnerów biznesowych, liderów opinii;
📌 a także różne metody na utrzymywanie z nimi regularnego kontaktu.
📝 Osobne bloki poświęcone były zagadnieniom:
📍 nieprawdziwych (fake) profili, z których coraz częściej masowo rozsyłane są zaproszenia do kontaktu – jak je weryfikować – jakie elementy powinny zwrócić naszą uwagę, i co zrobić gdy takie zaproszenia trafiają do naszych skrzynek;
📍 aktywnego zarządzania sieciami swoich kontaktów – świadomemu ograniczeniu wyświetlania treści publikowanych przez dane osoby, usuwania kontaktów czy w skrajnych sytuacjach – blokowania kontaktów.
Osoby, które wzięły udział w szkoleniu:
👉 umieją aktywnie budować i zarządzać siecią kontaktów;
👉 wiedzą, na co zwracać uwagę przy analizowaniu i akceptowaniu zaproszeń;
👉 mają plan, na to jak znaleźć czas i zaplanować krok po kroku skuteczne budowanie kontaktów.
Masz pytania dotyczące LinkedIn? Zastanawiasz się czy, i z jakiego obszaru warto dowiedzieć się więcej? Szukasz dedykowanego szkolenia dla siebie lub swojej firmy? Zachęcamy do kontaktu. Realizujemy audyty profili indywidualnych i firmowych, wspieramy w stworzeniu i prowadzeniu kont, prowadzimy szkolenia i konsultacje.
wstecz
czytaj inne

Grupy
docelowe kancelarii prawnych – krótki przewodnikDlaczego niektórzy prawnicy osiągają znacznie lepsze wyniki w przyciąganiu klientów? Odpowiedź kryje się w jednym kluczowym elemencie strategii marketingowej każdej kancelarii prawnej – mowa tu o grupach docelowych, znanych również jako segmenty rynku. To dzięki nim możemy skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów oraz dopasować nasze usługi i produkty do ich potrzeb. Jak określić grupę docelową? […]
czytaj więcej
Radca
prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów?Zachęcamy do lektury artykułu „Radca prawny na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty i pozyskiwać klientów”, który ukazał się w numerze maj/czerwiec 2023 r. dwumiesięcznika „Radca prawny”. Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska podpowiadają w nim na co radcowie prawni powinni zwrócić uwagę, tworząc i zarządzając swoim profilem na LinkedIn, a także jak wykorzystać serwis do efektywnego budowania […]
czytaj więcej
SZKOLENIE:
Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]
czytaj więcej