LinkedIn dla firmy konsultingowej



LinkedIn to świetne i nadal w dużej mierze nieodpłatne narzędzie do bardzo różnych aktywności marketingowych i biznesowych. System często się zmienia, ciągle pojawiają się nowe funkcjonalności – warto więc być na bieżąco.

Za nami kolejne intensywne szkolenie – tym razem dla pracowników i współpracowników firmy konsultingowej, którzy poznali tajniki budowania i utrzymywania relacji z aktualnymi, byłymi i potencjalnymi kolegami i koleżankami z pracy, klientami, partnerami biznesowymi i konkurencją – z wykorzystaniem potencjału LinkedIn.

Nie tylko omówiliśmy, ale w praktyce ćwiczyliśmy:
📌 wyszukiwanie osób z wykorzystaniem różnych filtrów (lokalizacja, uczelnia, miejsce pracy, branża czy oferowane usługi);
📌 nawiązywanie kontaktów z osobami, które kiedyś poznaliśmy, przy różnych okazjach – spotkań, konferencji / webinariów;
📌 nawiązywanie kontaktów z osobami, których nie poznaliśmy osobiście, ale z różnych powodów chcemy poznać – potencjalnych współpracowników, partnerów biznesowych, liderów opinii;
📌 a także różne metody na utrzymywanie z nimi regularnego kontaktu.

📝 Osobne bloki poświęcone były zagadnieniom:
📍 nieprawdziwych (fake) profili, z których coraz częściej masowo rozsyłane są zaproszenia do kontaktu – jak je weryfikować – jakie elementy powinny zwrócić naszą uwagę, i co zrobić gdy takie zaproszenia trafiają do naszych skrzynek;
📍 aktywnego zarządzania sieciami swoich kontaktów – świadomemu ograniczeniu wyświetlania treści publikowanych przez dane osoby, usuwania kontaktów czy w skrajnych sytuacjach – blokowania kontaktów.

Osoby, które wzięły udział w szkoleniu:
👉 umieją aktywnie budować i zarządzać siecią kontaktów;
👉 wiedzą, na co zwracać uwagę przy analizowaniu i akceptowaniu zaproszeń;
👉 mają plan, na to jak znaleźć czas i zaplanować krok po kroku skuteczne budowanie kontaktów.

Masz pytania dotyczące LinkedIn? Zastanawiasz się czy, i z jakiego obszaru warto dowiedzieć się więcej? Szukasz dedykowanego szkolenia dla siebie lub swojej firmy? Zachęcamy do kontaktu. Realizujemy audyty profili indywidualnych i firmowych, wspieramy w stworzeniu i prowadzeniu kont, prowadzimy szkolenia i konsultacje.


wstecz






czytaj inne



Alternative Text

Kamila
Lewandowska

e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

o nas
Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom”

Konferencja

Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom


Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]

czytaj więcej
II Konferencja „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej

Konferencja

„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej – II edycja


Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]

czytaj więcej

Książka

„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”


Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

czytaj więcej