Książka „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”

...


Na rynku dostępne jest już kolejne wydanie książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pracy zbiorowej pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

Rozdział powstał w oparciu  autorskie badanie, zrealizowane w okresie od 20 kwietnia do 20 maja 2023 r., które objęło kancelarie adwokackie i radcowskie, biorące udział w XX Rankingu Kancelarii Prawniczych „Rzeczpospolitej”. Autorki przeanalizowały profile 223 kancelarii, w tym w szczególności liczbę obserwujących i dynamikę ich wzrostu, liczbę publikacji raz liczby reakcji, komentarzy i udostępnień.

Wnioski? Nie tak oczywiste jak się wydają na pierwsi rzut oka:

  • wielkość kancelarii – liczba pracowników / współpracowników – nie zawsze oznacza większą liczbę obserwujących profil firmowy;
  • większa liczba pracowników nie zawsze przekłada się na większą liczbę reakcji i komentarzy, do których firma może zachęcać, na przykład korzystając z opcji Powiadom pracowników;
  • wielkość kancelarii nie zawsze oznacza większą liczbę postów, choć wydawać by się mogło, że im większa kancelaria, tym więcej postów ponieważ więcej osób może się zaangażować w tworzenie treści, jest więcej tematów do poruszenia.

Autorki prognozują dalszy wzrost skali wykorzystywania Internetu do pozyskiwania nowych klientów i zleceń przez kancelarie, w tym wzrost wykorzystywania mediów społecznościowych – w tym, analizowanego w rozdziale LinkedIn. Marketing oparty na wysokiej jakości treściach merytorycznych dla odbiorcy usług, szczególnie profesjonalnych, jest dużo bardziej wiarygodny niż reklama.

Serdecznie zachęcamy do lektury całej książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”.


wstecz






czytaj inne



Alternative Text

Kamila
Lewandowska

e: k.lewandowska@lexpertlab.pl

o nas
Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom”

Konferencja

Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom


Już 20 lutego 2024 r. Kamila Lewandowska będzie prelegentką podczas konferencji „Legal technology – innowacje dedykowane prawnikom” organizowanej przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o. Kamila przedstawi najświeższe „Trendy w marketingu kancelarii prawnych”, dzieląc się wskazówkami, jak efektywnie promować usługi prawne w erze cyfrowej. Wskaże, na co warto zwrócić uwagę, planując działania marketingowe w […]

czytaj więcej
II Konferencja „Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej

Konferencja

„Kariera w prawie i podatkach” z udziałem dr Joanny Roszak i  Kamili Lewandowskiej – II edycja


Dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska będą prelegentkami podczas II konferencji „Kariera w prawie i podatkach. Nowe możliwości, trendy i kierunki rozwoju kariery prawniczej i podatkowej”, organizowanej przez wydawnictwo Must Read Media. Wydarzenie odbędzie się 20 marca 2024 r. w formule online. W trakcie prezentacji „LinkedIn z rekruterem. Daj się znaleźć łowcom prawniczych talentów”, prelegentki omówią, […]

czytaj więcej

Książka

„Marketing. Koncepcje i doświadczenia”


Serdecznie zachęcamy do lektury książki „Marketing. Koncepcje i doświadczenia”, pod redakcją prof. Henryka Mruka i Artura Sawickiego. Autorkami rozdziału „Kancelarie prawne na LinkedIn – badanie profili firmowych” są dr Joanna Roszak i Kamila Lewandowska.

czytaj więcej