Jedną z naszych specjalizacji jest
organizacja i prowadzenie szkoleń.
Obszary szkoleń
Na podstawie wiedzy merytorycznej i praktycznego doświadczenia szkolimy z następujących obszarów:
- relacje i komunikacja z mediami;
- budowanie marki eksperckiej;
- LinkedIn w budowaniu marki osoby, firmy, pozyskiwaniu klientów;
- komunikacja kryzysowa.
Formuła szkoleń
Zależnie od zapotrzebowania i liczby uczestników, szkolenia mogą mieć formułę bardziej wykładową lub warsztatową. Współpracujemy również z trenerami zewnętrznymi przy organizacji szkoleń z obszarów kompetencji miękkich, budowania i zarządzania zespołem czy technik projektowych.
Chcesz podnieść swoje kompetencje lub kompetencje swoich pracowników i współpracowników? Skontaktuj się z nami – wspólnie zastanowimy się, czy i jakie szkolenie będzie dla Was najlepsze.
wyślij zapytanie
SZKOLENIE:
Nieodpłatne narzędzia Google dla prawników – zwiększ efektywność w pracy!DLA KOGO Szkolenie dedykowane jest: Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę. Dzięki praktycznym wskazówkom i cennym informacjom, zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci pracować wydajniej, osiągać lepsze wyniki i zaoszczędzą Twój czas. Dzięki możliwościom pracy zespołowej, zoptymalizujesz procesy i będziesz skutecznie zarządzać projektami, minimalizując jednocześnie nakłady czasowe. […]
czytaj więcejKURS.
Prawnik na LinkedIn – jak tworzyć wizerunek profesjonalisty, budować wartościowe relacje i pozyskiwać klientówDLA KOGO Kurs dedykowany jest: którzy chcą zdobyć szerszą wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie: z wykorzystaniem narzędzia jakim jest LinkedIn. FORMUŁA KURSU Kurs obejmuje 15 godzin wykładowych. Prowadzony będzie online w formie 4 spotkań i dodatkowej 1 godziny indywidualnych konsultacji. Zajęcia będą miały głównie wymiar warsztatowy, obejmujący teoretyczne wprowadzenie do poszczególnych zagadnień, analizę studiów […]
czytaj więcejDaj się znaleźć łowcom prawniczych talentów. Zawsze warto mieć pod ręką gotowe i aktualne CV, ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy na horyzoncie może pojawić się ciekawe wyzwanie zawodowe, nawet gdy aktywnie go nie szukamy. Z tego samego powodu warto zadbać o profil na LinkedIn – jego kompletność i aktualność, zwłaszcza w zakresie informacji, które regularnie przeglądają rekruterzy.
czytaj więcej